Foutmelding "Kan geen verbinding maken" tijdens het koppelen van de luchtreiniger en de AEG Wellbeing App
Kwestie
- Foutmelding "Kan geen verbinding maken" tijdens het koppelen van de luchtreiniger en de AEG Wellbeing App.
- Wanneer ik probeer verbinding te maken met de luchtreiniger, krijg ik de foutmelding "Kan geen verbinding maken" tijdens het onboarden.
Heeft betrekking op
- Luchtreiniger
Oplossing
Als de luchtreiniger klaar is om verbinding te maken, moet het lampje op de luchtreiniger knipperen. Knippert het lampje van de luchtreiniger?
Zo ja, dan kunt u proberen handmatig verbinding te maken:
- Ga naar Instellingen op je smartphone of tablet en zoek wifi-instellingen
- Zorg ervoor dat u verbonden bent met Connect Wellbeing-XXXXX in de lijst met beschikbare wifi-netwerken
- Ga terug naar de AEG Wellbeing App.
Als dit niet het geval is, koppel de luchtreiniger minimaal 10 seconden los van het stopcontact, stop vervolgens de stekker weer in het stopcontact en houdt u de aan / uit-knop ingedrukt totdat het lampje knippert. Als het nog steeds niet knippert, annuleert u het proces en start u opnieuw op.
Was dit artikel nuttig?
Gerelateerde artikelen
- Mijn luchtreiniger heeft een onaangename geur
- Hoe moet ik mijn luchtreiniger schoonmaken?
- Advies - Kan ik de filter van mijn luchtreiniger wassen?
- Luchtreiniger-LED (witte stip) knippert herhaaldelijk
- Welke gegevens meet de luchtreiniger?
- De app toont hoge waarden
- Wat is de ionisatiefunctie in de luchtreiniger?
- Connectivity - Luchtreiniger Wi-Fi-verbindingsproblemen
- AX9 Connectivity - Verbindingsproblemen met mobiele app
- Het luchtzuiveringslampje van mijn luchtreiniger knippert wit