De levertermijn is verstreken maar ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen - wat kan ik doen?
Kwestie
De voorziene levertermijn is verstreken, maar ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen. Wat kan ik doen?
Oplossing
De levertermijn die we opgeven, is een schatting en we doen er alles aan om ons daar ook aan te houden. Het is echter wel mogelijk dat er een vertraging optreedt bij ons leveringsteam of bij onze logistieke partner. Als je graag meer wil weten over de status van je levering, gelieve contact op te nemen met onze klantendienst via consumersales.be@electrolux.com of via 02 716 26 18. Bij een pakketlevering van DHL ontvang je een Track&Trace link via e-mail waarmee je het traject van je bestelling kan opvolgen.
Was dit artikel nuttig?
Gerelateerde artikelen
- Hoe wordt mijn bestelling geleverd?
- Wat zijn de kosten voor levering en/of installatie?
- Wat zijn de leveringsopties?
- Kan ik een levering plannen?
- Kan ik mijn bestelling zelf ophalen?
- Levert AEG ook in het buitenland?
- Levert AEG in heel België?
- Wat gebeurt er als er niemand thuis is wanneer de bestelling geleverd wordt?
- Levert AEG in het weekend?
- Waar vind ik de Track&Trace code om mijn bestelling op te volgen?