Ik heb geen orderbevestiging ontvangen - hoe komt dat?
Kwestie
Ik heb geen orderbevestiging ontvangen. Hoe komt dat?
Oplossing
We raden je aan om te controleren of je ons het correcte e-mailadres doorgaf bij je bestelling en om te kijken of de bevestigingse-mail niet bij je ongewenste e-mail zit. Als je 24 uur na je aankoop nog geen bevestigingse-mail hebt ontvangen, contacteer dan onze klantendienst op 02 716 26 18 van maandag tot vrijdag tussen 8:00 en 18:30 en op zaterdag van 9:00 tot 13:00. Je kan ook steeds mailen naar
Was dit artikel nuttig?
Gerelateerde artikelen
- Ik heb het verkeerde product ontvangen - wat moet ik doen?
- Ik heb ontdekt dat ik de verkeerde kleur voor mijn toestel heb besteld - kan ik dit toestel terugsturen?
- Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen - wat kan ik doen?
- Hoe lang duurt het voor ik een nieuw product ontvang als ik eerst een verkeerd of beschadigd product had ontvangen?
- Hoe weet ik dat mijn bestelling correct ingegeven is?
- Ik ben van mening veranderd over mijn aangekocht toestel - kan ik dit toestel retourneren?
- Hoe volg ik de status van mijn bestelling op?
- Kan ik een geplaatste bestelling nog aanpassen?
- Er ontbreken nog enkele accessoires bij het product dat ik bestelde - wat moet ik doen?
- Ik wil mijn product retourneren maar ik vind de factuur niet meer - wat kan ik doen?