Ik heb ontdekt dat ik de verkeerde kleur voor mijn toestel heb besteld - kan ik dit toestel terugsturen?
Kwestie
Ik heb ontdekt dat ik de verkeerde kleur voor mijn toestel heb besteld. Kan ik dit toestel terugsturen?
Oplossing
Voldoet je nieuwe toestel niet aan je wensen of ben je van mening veranderd?
Indien je, om welke reden ook, niet tevreden bent van je nieuwe toestel, kan je dit steeds zorgeloos terugsturen binnen de 14 dagen na levering.
Kleine huishoudtoestellen
Voor kleine huishoudtoestellen, stofzuigers en accessoires kan je het toestel gratis retourneren indien je het Electrolux retour label, inbegrepen in de leveringsdoos, gebruikt.
Opgelet! Indien je dit retour label niet gebruikt, draag je zelf de kosten van de retourzending.
Grote huishoudtoestellen
Voor het retourneren van grote huishoudtoestellen, airconditioners, luchtreinigers of robotstofzuigers kan je een beroep doen op het installatieteam van AEG. Indien je wenst dat AEG het product ophaalt en/of de-installeert, zullen hiervoor kosten worden aangerekend.
Om het toestel op te halen, rekenen we 35 euro aan en om het te de-installeren geldt er een bijkomende kost van 35 euro per product.
Lees meer over onze retourprocedure en de eventueel bijkomende kosten in onze en ons .
Wens je alsnog het product in de juiste kleur te ontvangen, dan dien je hiervoor een nieuwe bestelling te plaatsen op onze website aeg.be.
Vragen of opmerkingen?
Mail naar consumersales.be@electrolux.com of bel 02/716.26.18
Was dit artikel nuttig?
Gerelateerde artikelen
- Ik heb het verkeerde product ontvangen - wat moet ik doen?
- Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen - wat kan ik doen?
- Hoe lang duurt het voor ik een nieuw product ontvang als ik eerst een verkeerd of beschadigd product had ontvangen?
- Ik heb geen orderbevestiging ontvangen - hoe komt dat?
- Hoe weet ik dat mijn bestelling correct ingegeven is?
- Ik ben van mening veranderd over mijn aangekocht toestel - kan ik dit toestel retourneren?
- Hoe volg ik de status van mijn bestelling op?
- Kan ik een geplaatste bestelling nog aanpassen?
- Er ontbreken nog enkele accessoires bij het product dat ik bestelde - wat moet ik doen?
- Ik wil mijn product retourneren maar ik vind de factuur niet meer - wat kan ik doen?