Hoe volg ik de status van mijn bestelling op?
Kwestie
Hoe volg ik de status van mijn bestelling op?
Oplossing
Voor grote huishoudtoestellen, airco's, luchtreinigers en robotstofzuigers is er een afgesproken levermoment.
Onze klantendienst contacteert je ten laatste de volgende werkdag nadat je je bestelling plaatste om een afspraak in te plannen.
Kleine huishoudtoestellen, stofzuigers en accessoires worden geleverd door DHL.
Wanneer je bestelling naar DHL is verzonden, krijg je van hen een e-mail met een Track&Trace link waarmee je de status van je bestelling opvolgt.
Vragen of opmerkingen?
Mail naar of bel 02/716.26.18
Was dit artikel nuttig?
Gerelateerde artikelen
- Ik heb het verkeerde product ontvangen - wat moet ik doen?
- Ik heb ontdekt dat ik de verkeerde kleur voor mijn toestel heb besteld - kan ik dit toestel terugsturen?
- Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen - wat kan ik doen?
- Hoe lang duurt het voor ik een nieuw product ontvang als ik eerst een verkeerd of beschadigd product had ontvangen?
- Ik heb geen orderbevestiging ontvangen - hoe komt dat?
- Hoe weet ik dat mijn bestelling correct ingegeven is?
- Ik ben van mening veranderd over mijn aangekocht toestel - kan ik dit toestel retourneren?
- Kan ik een geplaatste bestelling nog aanpassen?
- Er ontbreken nog enkele accessoires bij het product dat ik bestelde - wat moet ik doen?
- Ik wil mijn product retourneren maar ik vind de factuur niet meer - wat kan ik doen?