Wanneer ik mijn geïntegreerde koffiemachine gebruik, smaakt de koffie niet lekker

Probleem

  • Wanneer ik mijn geïntegreerde koffiemachine gebruik, smaakt de koffie niet lekker

Heeft betrekking op

  • Geïntegreerde koffiemachine

Oplossing

1. Controleer de grofheid van het koffiepoeder en herstel de positie van de knop naar de fabrieksinstelling (positie 4 en 5).

Opmerking: Draai de knop alleen wanneer de motor van de molen werkt.

Ga met één klik tegelijk verder totdat de koffie is zoals u het wilt. Het effect is pas zichtbaar nadat twee koppen koffie zijn gezet. Het wordt afgeraden om het pak koffie langer dan 10 dagen open te laten.

2. Neem contact op met een erkend servicecentrum.

Als de bovenstaande suggesties het probleem niet oplossen, raden we u aan contact op te nemen met een geautoriseerd servicecentrum.

Was dit artikel nuttig?

Boek een herstelling

Maak een afspraak met één van onze gekwalificeerde AEG techniekers en ontdek onze professionele service bij je thuis.

Herstelling aanvragen

Wisselstukken en accessoires

Vind originele wisselstukken voor jouw toestel in onze webshop en laat ze leveren tot aan je deur.

Koop wisselstukken