Kan ik een geplaatste bestelling nog aanpassen?
Kwestie
Kan ik een geplaatste bestelling nog aanpassen?
Oplossing
Een bestelling die je al betaald hebt, maar nog niet verzonden is vanuit ons magazijn kan je nog aanpassen. Om dat te doen bel je naar onze klantendienst op 02/716.26.18 van maandag tot vrijdag tussen 8u00 en 18u30 en op zaterdag van 9u00 tot 13u00. Je kan ook steeds mailen naar .
Was dit artikel nuttig?
Gerelateerde artikelen
- Ik heb het verkeerde product ontvangen - wat moet ik doen?
- Ik heb ontdekt dat ik de verkeerde kleur voor mijn toestel heb besteld - kan ik dit toestel terugsturen?
- Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen - wat kan ik doen?
- Hoe lang duurt het voor ik een nieuw product ontvang als ik eerst een verkeerd of beschadigd product had ontvangen?
- Ik heb geen orderbevestiging ontvangen - hoe komt dat?
- Hoe weet ik dat mijn bestelling correct ingegeven is?
- Ik ben van mening veranderd over mijn aangekocht toestel - kan ik dit toestel retourneren?
- Hoe volg ik de status van mijn bestelling op?
- Er ontbreken nog enkele accessoires bij het product dat ik bestelde - wat moet ik doen?
- Ik wil mijn product retourneren maar ik vind de factuur niet meer - wat kan ik doen?