Ik kan mijn aankoop niet afronden - wat kan ik doen?
Kwestie
Ik kan mijn aankoop niet afronden. Wat kan ik doen?
Oplossing
Controleer of het product dat je wil kopen nog voorradig is. Kijk ook na of je geen typefouten hebt gemaakt bij het plaatsen van je bestelling en of de bestedingslimiet van de geselecteerde betaalkaart niet is overschreden of dat deze betaalkaart niet is verlopen.
Als het probleem blijft aanhouden, contacteer dan onze klantendienst op 02/716.26.18 van maandag tot vrijdag tussen 8u00 en 18u30 en op zaterdag van 9u00 tot 13u00. Je kan ook steeds mailen naar .
Was dit artikel nuttig?
Gerelateerde artikelen
- Welke betalingsmethodes kan ik gebruiken?
- Ik wil meer te weten komen over een product dat ik wil bestellen - waar kan ik meer informatie vinden?
- Is mijn betaling beveilgd?
- Wat is de wachttijd voor het ontvangen van een terugbetaling via kredietkaart?
- Wanneer wordt mijn aankoop via kredietkaart van mijn rekening gedebiteerd?
- Kan ik producten aankopen met de kaart van mijn bedrijf?
- Hoe kan ik de factuur op naam van een bedrijf plaatsen? Hoe kan ik de facturatiegegevens wijzigen?