Hoe plaats ik een bestelling?
Kwestie
Hoe plaats ik een bestelling?
Oplossing
Om via de site aeg.be/nl-be een bestelling te plaatsen doorloop je de volgende stappen:
1. Je selecteert het product dat je wil kopen (je kan zoeken op de code van het model of met de productcode) en je klikt op ""toevoegen aan winkelmand.
2. Je gaat verder met je aankopen of je geeft de leverings- en facturatiegegevens door en gaat door naar de betaling. Vergeet hier ook niet om aan te klikken welke leverings- en service-opties je wil gebruiken.
3. Je ontvangt een bevestigingse-mail met het ordernummer van je bestelling en de details van deze online bestelling.
Als je nog verdere vragen hebt, bel dan gerust naar onze klantendienst op 02/716 26 18 van maandag tot vrijdag tussen 8:00 en 18:30 en op zaterdag van 9:00 tot 13:00. Je kan ook steeds mailen naar
Was dit artikel nuttig?
Gerelateerde artikelen
- Ik heb het verkeerde product ontvangen - wat moet ik doen?
- Ik heb ontdekt dat ik de verkeerde kleur voor mijn toestel heb besteld - kan ik dit toestel terugsturen?
- Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen - wat kan ik doen?
- Hoe lang duurt het voor ik een nieuw product ontvang als ik eerst een verkeerd of beschadigd product had ontvangen?
- Ik heb geen orderbevestiging ontvangen - hoe komt dat?
- Hoe weet ik dat mijn bestelling correct ingegeven is?
- Ik ben van mening veranderd over mijn aangekocht toestel - kan ik dit toestel retourneren?
- Hoe volg ik de status van mijn bestelling op?
- Kan ik een geplaatste bestelling nog aanpassen?
- Er ontbreken nog enkele accessoires bij het product dat ik bestelde - wat moet ik doen?