Het laadstation van de RX9 robotstofzuiger is niet zichtbaar in de app
Kwestie
- Het vloerplan past zich niet meer aan/kan niet meer aangepast worden
- Het is niet mogelijk om de robot te updaten
- De robot 'bevriest' in het vloerplan
Heeft betrekking op
- RX9 robotstofzuiger
Oplossing
Voer een reset uit van de robot.
- Neem de robotstofzuiger uit het laadstation.
- Houd gedurende 8 seconden de 'Start/Pauze' knop ingedrukt.
Het batterijpictogram zal niet langer oplichten of er verschijnt 'OFF' op het display (afhankelijk van het model). Wanneer het display donker wordt is de robot uitgeschakeld. - Plaats de stofzuiger opnieuw in het laadstation.
De robotstofzuiger zal opstarten.
Oorzaak
- Het contact met de "cloud" is verloren gegaan.
Was dit artikel nuttig?
Gerelateerde artikelen
- Wat gebeurt er als een (nieuw) obstakel in het gebied komt dat al in kaart is gebracht door het robotvacuüm?
- Connectivity - Hoe verbind ik mijn robotstofzuiger met de AEG Wellbeing App?
- Waar kan ik accessoires of onderdelen kopen voor mijn robotstofzuiger?
- Kan ik de robotstofzuiger gebruiken zonder de AEG RX app?
- Kan ik het oplaadstation van de robotstofzuiger verplaatsen terwijl het werkt?
- Robot stofzuiger geeft foutmelding E23 weer op het display
- Robot stofzuiger geeft foutmelding E42 weer op het display
- Robot stofzuiger geeft foutmelding E15 weer op het display
- De accu's van de robot stofzuiger zijn snel leeg
- Advies - Hoe kan ik de robotstofzuiger programmeren?