Er ontbreken nog enkele accessoires bij het product dat ik bestelde - wat moet ik doen?
Kwestie
Er ontbreken nog enkele accessoires bij het product dat ik bestelde. Wat moet ik doen?
Oplossing
Gelieve onze klantendienst te contacteren als de bestelling die je ontvangen hebt niet overeenkomt met de bestelling die je plaatste. Je kan onze klantendienst bereiken op 02 716 26 18 van maandag tot vrijdag tussen 8:00 en 18:30 en op zaterdag van 9:00 tot 13:00. Je kan ook steeds mailen naar
Was dit artikel nuttig?
Gerelateerde artikelen
- Ik heb het verkeerde product ontvangen - wat moet ik doen?
- Ik heb ontdekt dat ik de verkeerde kleur voor mijn toestel heb besteld - kan ik dit toestel terugsturen?
- Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen - wat kan ik doen?
- Hoe lang duurt het voor ik een nieuw product ontvang als ik eerst een verkeerd of beschadigd product had ontvangen?
- Ik heb geen orderbevestiging ontvangen - hoe komt dat?
- Hoe weet ik dat mijn bestelling correct ingegeven is?
- Ik ben van mening veranderd over mijn aangekocht toestel - kan ik dit toestel retourneren?
- Hoe volg ik de status van mijn bestelling op?
- Kan ik een geplaatste bestelling nog aanpassen?
- Ik wil mijn product retourneren maar ik vind de factuur niet meer - wat kan ik doen?