De robot detecteert obstakels die er niet zijn en vermijdt die delen (mist bepaalde delen van de vloer of het tapijt tijdens het reinigen)
Oplossing
U hebt waarschijnlijk glanzende vloeren en/of er schijnt sterk zonlicht op de vloer. Bij dikke/harige tapijten kan dit probleem ook voorkomen. Als de robot dit gedrag regelmatig vertoont, neem a.u.b. contact op met het consumentenservicecenter van Electrolux. De contactgegevens zijn te vinden op de website, in het servicehoofdstuk of op uw mobiele app.
Was dit artikel nuttig?
Gerelateerde artikelen
- Wat gebeurt er als een (nieuw) obstakel in het gebied komt dat al in kaart is gebracht door het robotvacuüm?
- Het laadstation van de RX9 robotstofzuiger is niet zichtbaar in de app
- Connectivity - Hoe verbind ik mijn robotstofzuiger met de AEG Wellbeing App?
- Waar kan ik accessoires of onderdelen kopen voor mijn robotstofzuiger?
- Kan ik de robotstofzuiger gebruiken zonder de AEG RX app?
- Kan ik het oplaadstation van de robotstofzuiger verplaatsen terwijl het werkt?
- Robot stofzuiger geeft foutmelding E23 weer op het display
- Robot stofzuiger geeft foutmelding E42 weer op het display
- Robot stofzuiger geeft foutmelding E15 weer op het display
- De accu's van de robot stofzuiger zijn snel leeg