Connectivity - Herstel uw spraakbesturingservaring voor uw oven met Google Assistant
Kwestie
- Hoe u uw ovenverbinding met Google Assistant kunt herstellen na een update
Heeft betrekking op
- AEG aangesloten ovens
Oplossing
Na ontvangst van de volgende melding:
AEG-spraakervaring is nu weer beschikbaar. Koppel uw oven opnieuw via de Google Home-app om uw verbinding opnieuw tot stand te brengen
Om de verbinding met uw oven te herstellen:
- Start de Google Home-app
- Tik op het plusteken "+" op het startscherm
- Tik op Apparaat instellen
- Tik op " Is er al iets ingesteld? "
- Zoek en kies AEG Kitchen
- Log in op uw AEG-account om uw oven te koppelen
- Voeg de oven toe aan de door jou gekozen kamer in je Google Home-app
We hopen dat u geniet van onze verbeterde service.
Was dit artikel nuttig?
Gerelateerde artikelen
- Display van mijn oven reageert niet op de bediening en het display is zwart
- Er stroomt water uit de oven wanneer de deur wordt geopend, naar beneden in de keuken na gebruik van Sous Vide-koken
- Storing - Roestvorming aan de binnenzijde van de ovenruimte
- Oven - Foutcode C1, C2, C3, C4
- Ik hoor een constante pieptoon / het display van mijn oven geeft 400 weer
- Connectivity - Hoe verbind ik mijn oven met de My AEG Kitchen app? (Video)
- Oven toont foutmelding F11 / F111 / F129
- Oven toont foutcode (F en nummer)
- Storing - De koelventilator van de oven draait de hele tijd
- Storing - De ovenklok knippert of de tijd geeft 00:00 weer (video)