Advies - Welke modus te kiezen op mijn airco?

Kwestie

  • Welke modus stel ik in op mijn airco?
  • Welke modus kies ik?
  • Hoe stel ik mijn airco in?

Heeft betrekking op

  • Mobiele airconditioner

Oplossing

  1. Koel modus
    Druk op de toets 'fan speed' om de ventilatorsnelheid 'auto', 'high', 'mid' en 'low' in te stellen.
    Druk op de toets '+' en '-' om de gewenste temperatuur te selecteren.

  2. Ventilator modus
    In deze modus kunt u de ventilatorsnelheid 'high', 'mid' of 'low' selecteren door de toets van de ventilatorsnelheid in te drukken en het schema te raadplegen.
    Opmerking: In deze modus moet de luchtuitlaatslang niet aangesloten zijn. Het toestel warmt of koelt niet, enkel luchtverplaatsing.

  3. Droog modus
    Tegelijkertijd verschijnt het 'low'-symbool van de ventilator op het scherm.
    Opmerking: In deze modus kan de ventilatorsnelheid niet worden geselecteerd.

  4. AUTO-modus
    In de AUTO-modus kunt u de ventilatorsnelheid niet selecteren.
    Druk op de toets '+' en '-' om de gewenste temperatuur te selecteren.

  5. Verwarmingsmodus (alleen voor Heat & Cool-modellen)
    Druk op de toets 'fan speed' om de ventilatorsnelheid 'auto', 'high', 'mid' en 'low' in te stellen.
    Druk op de toets '+' en '-' om de gewenste temperatuur te selecteren.

Was dit artikel nuttig?

Wisselstukken en accessoires

Vind originele wisselstukken voor jouw toestel in onze webshop en laat ze leveren tot aan je deur.

Koop wisselstukken
Advies - Welke modus te kiezen op mijn airco? | AEG